Passagerpulsen hos Forbrugerrådet Tænk har kåret DOT som vinder af Passagerpulsens Kundeservicepris 2018 og Passagerpulsens Online Kundeservicepris 2018.

 

Passagerpulsen har udpeget DOT som samlet vinder blandt alle Danmarks trafikselskaber ved at lægge resultaterne sammen fra to underkategorier: Telefonisk og online kundeservice.

På telefonisk kundeservice scorer DOT 87 ud af 100 point, hvor gennemsnittet er 86. Her er givet særligt god vurdering i kategorierne 'velkomst', 'viderestilling' og 'ventetid'.

På online kundeservice scorer DOT 84 ud af 100 point, hvor gennemsnittet er 75. Her er givet den højeste vurdering i kategorierne 'behovsafdækning' og 'afslutning af sagen i én og samme session'.

 

Læs mere om Kundeserviceprisen på Passagerpulsens hjemmeside: https://passagerpulsen.taenk.dk/vidensbank/undersoegelse-passagerpulsens-kundeservicepris-2015