Refusion af billetter

Billetter der er gyldige fra købstidspunktet

Du kan ikke få refunderet billetter, som er gyldige straks fra købstidspunktet. Det gælder for eksempel billetter købt i bussen eller i metroens billetautomater.

Refusion af togbilletter

Har du købt billetter som du alligevel ikke har brug for, har du i mange tilfælde mulighed for at få billetten refunderet.

Refusion af Print Selv-billet

Refusion af billetter købt i DSB Billet app

Refusion af billetter købt i automater eller i det betjente salg

Refusion af Mobilbilletter

Som udgangspunkt kan mobilbilletter ikke refunderes eller tilbagebetales. Mobilbilletter kan undtagelsesvis tilbagebetales ved tekniske fejl eller driftsstop hos trafikselskaberne uden mulighed for erstatningstransport. Dette kan kun ske ved henvendelse til et af trafikselskabernes kundecentre og kun, hvis billetten  ikke har været brugt. 

Mobilbilletter, der er bestilt i forsalg, dvs. der er købt på denne hjemmeside før den dag, de skal bruges, kan annulleres ved henvendelse til et af trafikselskabernes kundecentre senest 24 timer før gyldighedens start.

Kontakt os på tlf.: 7015 7000 (vælg en vilkårlig transportform efter du har ringet op). Du kan også kontakte os via vores kontaktformularer.