Kontakt DOT

Ring

Hvis du har brug for et svar nu og her, kan du ringe ind til DOT på telefon: 7015 7000

  • For henvendelser vedrørende bus/lokaltog: Mandag-fredag kl. 7:00-18:00, lør-, søn- og helligdage kl. 8:00-18:00.
  • For henvendelser vedrørende tog: Alle dage kl. 7:00-20:00
  • For henvendelser vedrørende metro: Mandag-fredag kl. 8:00-16:00
  • For generelle henvendelser (fx vedr. apps eller billetter) vælger du i telefonen vilkårligt en af transportformerne. 

Skriv

Nedenfor har du links til kontaktformularer, hvor du kan skrive ind og få svar på spørgsmål, du måtte have omkring bus/lokalbane, tog eller metro:

Om apps / mobile tjenester

Alle selskaberne i DOT kan hjælpe med henvendelser vedrørende apps og mobile tjenester. 

Ring 7015 7000 og vælg vilkårligt en af transportformerne - eller skriv via en af kontaktformularerne ovenfor. 

Om rejsekort

Du kan ringe direkte til Rejsekort kundeservice mandag-fredag kl. 8:00-18:00 og lørdage 10:00-15:00.

Rejsekort tlf.: 7011 3333 

Om webshop

For henvendelser vedrørende DOTs webshop (ikke apps/mobile tjenester), kan du kontakte os her:

DOT webshop tlf.: 3613 1910

OBS! Webshoppen har telefontid fra 9.00-11.30 (man-fre)

Skriv til os vedr. DOTs webshop

Klager

Ønsker du at klage, skal du først kontakte det selskab, du har rejst med.

Hvis du ikke er tilfreds med afgørelsen, kan du klage til Ankenævnet for Bus, Tog og Metro. Find mere information på Ankenævnets hjemmeside www.abtm.dk.

Hvis du har modtaget et skriftligt svar fra DSB, og du ikke er tilfreds med afgørelsen, kan du henvende dig til DSBs kundeambassadør.

 

Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er primært relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klagen indgives her - http://ec.europa.eu/odr.