Hvis du ikke kan nå at bruge de resterende mobilklip inden dit Mobilklippekorts udløb, eller hvis dit Mobilklippekort allerede er udløbet, kan du bede om at få refunderet det i op til et år efter udløb.

Se hvordan du gør her.

Det er desværre ikke muligt automatisk at tilbageføre dit tilgodehavende, når dine resterende klip udløber, da vi ikke kan tage for givet, at det betalingskort, som Mobilklippekortet blev købt med, stadig er aktivt, eller at du som kunde ønsker, at pengene sættes ind på det betalingskort, der oprindeligt blev benyttet.

Hvis du er tilmeldt push notifikationer i DOT Mobilbilletter app, vil du typisk modtage besked via push notifikation 14 dage før, dit Mobilklippekort udløber.

På Android skal app'en desværre være åben, for at du modtager notifikationen. På iOS modtager du push notifikationen uanset, om app'en er åben eller lukket.

Vi anbefaler derfor, at du også selv holder øje med udløbsdatoen på dine Mobilklippekort, da vi ikke kan garantere, at push notifkationer altid vil nå frem, selv når du har accepteret at modtage dem.

kvitteringssiden på denne hjemmeside kan du følge med i, hvornår du købte dit klippekort og udregne, hvor mange klip du har tilbage. Kundeservice kan også til enhver tid oplyse, hvor mange klip der er udløbet.