FAQ

Oftest stillede spørgsmål
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke modtager min SMS-billet?

Skulle det ske, at du ikke får din SMS-billet, kan du i stedet vise bus- og togpersonale din e-mailkvittering, som indeholder al information om din SMS-billet. Husk at medbringe din mobil som bevis på dit køb af SMS-billet.

Jeg har tastet det forkerte telefonnummer ind, hvad gør jeg?

Hvis du har lavet en tastefejl i telefonnummeret, kan du kontakte os for hjælp.

Hvis landekoden fremgår to gange, behøver du ikke gøre noget, da e-mailen også gælder som billet, så længe du har din telefon på dig.

Ring til os

DOT Kundeservice

Tlf.: +45 7015 7000

Koster det noget at modtage et Travel Pass på SMS?

Normalt er det gratis at modtage SMS-beskeder. Er du i tvivl, kan du kontakte din udbyder for at høre nærmere.

Hvor gælder mit Travel Pass?

Travel Pass, som sendes på SMS, gælder i zonerne 01 – 99 på Sjælland.