FAQ

Oftest stillede spørgsmål
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke modtager min SMS-billet?

Skulle det ske, at du ikke får din SMS-billet, kan du i stedet vise bus- og togpersonale din e-mailkvittering, som indeholder al information om din SMS-billet. Husk at medbringe din mobil som bevis på dit køb af SMS-billet.

Jeg har tastet det forkerte telefonnummer ind, hvad gør jeg?

Hvis du har lavet en tastefejl i telefonnummeret, kan du kontakte os for hjælp.

Hvis landekoden fremgår to gange, behøver du ikke gøre noget, da e-mailen også gælder som billet, så længe du har din telefon på dig.

Ring til os

DOT Kundeservice

Tlf.: +45 7015 7000

Koster det noget at modtage en Eventbillet på SMS?

Normalt er det gratis at modtage SMS-beskeder. Er du i tvivl, kan du kontakte din udbyder for at høre nærmere.

Hvis jeg køber flere Eventbilletter, kan jeg så få dem leveret på flere forskellige numre?

Ja, men du skal gennemføre købet for hver enkelt Eventbillet til hver enkelt mobilnummer.