Eventbillet

12-timers billet med bus, tog og metro

Dansk / English In English

Kom billigt til og fra dine oplevelser

Med Eventbillet kan du spare penge på transporten til og fra en event.

Uanset om du vælger en stor eller en lille Eventbillet, kan du tage bus, tog og metro i 12 timer. Den lille billet dækker zonerne 1-4, og den store billet dækker zonerne 1-99 i Hovedstadsområdet.

En Eventbillet kan kun købes op til og under eventet. Hvis der ikke er nogen aktive events, kan du ikke købe en eventbillet. Så snart et event er aktivt, vil du her på siden kunne købe en billet via billetmodulet. 

Dine fordele med eventbillet

  • Din Eventbillet gælder i 12 timer, så du både kan komme ud og hjem på samme billet.
  • Du kan rejse ubegrænset i de 12 timer, din Eventbillet gælder. Det vil sige, at du fx kan stige på og af bus, tog og metro lige så mange gange, du vil. Det er praktisk, hvis den enkelte event foregår flere steder i byen.
  • Du kan vælge mellem en lille (zonerne 1-4) og en stor (zonerne 1-99).
  • Du kan gratis tage to børn under 12 år med på din Eventbillet.
  • Du får din Eventbillet på din mobil som en sms-billet.

Aktuelle events

Der er ingen aktuelle events.

Du kan købe Eventbillet i to forskellige varianter

Lille eventbillet

Billetten dækker Københavns centrum inkl. Københavns lufthavn (zone 1-4).

Gyldighed: 12 timer
Pris: 30 kr.

Stor eventbillet

Billetten dækker hele Hovedstadsområdet inkl. Københavns centrum (zone 1-99).

Gyldighed: 12 timer
Pris: 60 kr.

Bemærk: To børn under 12 år kan rejse gratis sammen med en betalende voksen.

Sådan køber du en Eventbillet

Vælg en stor eller lille Eventbillet og indtast dit mobilnummer og e-mail i bestillingsmodulet, der er knyttet til den enkelte event

  • Betal med dit kreditkort

  • Du modtager en SMS og en e-mail som bekræftelse og Eventbilletten bliver leveret på din telefon på dagen

  • Du skal ikke vise din billet (e-mail eller SMS) når du stiger på tog eller metro, men du skal have den klar til kontroltjek fra personale. På busserne, skal du vise billetten til chaufføren når du stiger ombord.

Spørgsmål og svar om Eventbillet
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke modtager min SMS-billet?

Skulle det ske, at du ikke får din SMS-billet, kan du i stedet vise bus- og togpersonale din e-mailkvittering, som indeholder al information om din SMS-billet. Husk at medbringe din mobil som bevis på dit køb af SMS-billet.

Jeg har tastet det forkerte telefonnummer, hvad gør jeg?

Hvis du har lavet en tastefejl i telefonnummeret, kan du kontakte os for hjælp.

Hvis landekoden fremgår to gange, behøver du ikke gøre noget, da e-mailen også gælder som billet, så længe du har din telefon på dig.

Ring til os

DOT Kundeservice
Tlf.: +45 7015 7000

Skriv til os

Metro
Kundeservice formular

Bus
kunder@moviatrafik.dk

Koster det noget at modtage Eventbillet på SMS?

Normalt er det gratis at modtage SMS-beskeder. Er du i tvivl, kan du kontakte din udbyder for at høre nærmere.

Kan jeg købe flere Eventbilletter, og få dem leveret til forskellige telefonnumre?

Ja, men du skal gennemføre købet for hver enkelt Eventbillet til hver enkelt mobilnummer.