Hvis du er tilmeldt push notifikationer i DOT Mobilbilletter app, vil du typisk modtage besked via push notifikation 14 dage før, dit Mobilklippekort udløber.

På iPhone (iOS) vises push notifikationer desværre ikke, hvis appen er åben, når notifikationen ankommer. Det er en iOS begrænsning, som vi desværre ikke kan ændre på. Vi anbefaler, at du også selv holder øje med udløbsdatoen på dine Mobilklippekort, da vi ikke kan garantere, at push notifkationer altid vil nå frem, selv når du har accepteret at modtage dem.

Hvis du ikke kan nå at bruge dine resterende mobilklip inden Mobilklippekortets udløb, eller hvis dit Mobilklippekort allerede er udløbet, kan du bede om at få refunderet det i op til et år efter udløb.

Se hvordan du gør her.

Det er ikke muligt automatisk at tilbageføre dit tilgodehavende, når de resterende klip udløber, da vi ikke kan tage for givet, at det betalingskort, som Mobilklippekortet blev købt med, stadig er aktivt, eller at du som kunde ønsker, at pengene sættes ind på det betalingskort, der oprindeligt blev benyttet.